Új tápcsalád forgalmazását kezdtük meg!

Minőségben és árban is nagyszerű

Mert fő szempont a kiváló minőség.
Mert fontos, hogy ízletes, és finom legyen.
Mert nekünk az is lényeges, hogy mindig rendelkezésre álljon (400 grammtól-10 kg-ig, konzervből, vagy száraz tápból. Kutyáknak-cicáknak egyaránt).
Mert az ár is fontos!
Igyekeztünk megtalálni azt a tápcsaládot, ami az egészséges kedvenceknek, illetve a beteg, szervi problémákkal, vagy " csak" elhízással küzdő páciensek számára is megfizethető.
Reméljük sikerült!

Macska veszettség

2024.02.07.

Nébih - Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal A Nébih laboratóriuma január 26-án ismét #veszettség esetet igazolt, ezúttal egy kóbor macskánál.

Nébih - Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal

Nébih - Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal

A Nébih laboratóriuma január 26-án ismét #veszettség esetet igazolt, ezúttal egy kóbor macskánál. A fertőzött állatot Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegyében, az ukrán határ közelében találták.

Teendők veszett állat észlelése esetén

Amennyiben kutya vagy macska embert támadott vagy mart meg, illetve vadon élő állattól származó sérülés történt, akkor haladéktalanul orvoshoz kell fordulni! Az emberi veszettség megbetegedés kialakulása is megakadályozható a veszettség elleni sorozatoltás beadatásával.

Az eseményt mihamarabb jelenteni kell a helyi állategészségügyi hatóságnak is (élelmiszerlánc-biztonsági és állategészségügyi jogkörben eljáró járási hivatal), hogy késedelem nélkül megtehessék a szükséges intézkedéseket.

A háziállatok esetében Magyarországon a kutyák veszettség elleni oltása évente kötelező, a macskák oltása ajánlott. A Nébih ezúton is felhívja a kutya- és macskatartók figyelmét a veszettség elleni védőoltás rendszeres beadatásának kiemelt fontosságára!

A veszettség gyanújának bejelentése jogszabályi kötelesség, az idegrendszeri tüneteket mutató, elhullott háziállatok, valamint az elhullottan talált vadállatok esetében az állategészségügyi hatóság gondoskodik a mintavételről. valaki rendellenesen viselkedő, emberre támadó vagy idegrendszeri tüneteket mutató vadállatot vagy háziállatot lát, haladéktalanul jelentse az illetékes állategészségügyi hatóságnál, az elhullott rókákat pedig a Nébih ZöldSzámán (06/80/263-244)!

Bővebb információk https://portal.nebih.gov.hu/.../ujabb-veszettseggel...

Vet-Praktice Bt.
Ha kérdése, kérése vagy megjegyzése van szolgáltatásainkkal kapcsolatban, forduljon bizalommal munkatársunkhoz alábbi elérhetőségeink bármelyikén.

Adószám: 20636667-2-13
Cégjegyzékszám:
Nyitvatartás: kizárólag patika, pet-shop!
Hétfő: 08:00 - 18.30
Kedd: 08:00 - 18.30
Szerda: 08:00 - 18.30
Csütörtök: 08:00 - 18.30
Péntek: 08:00 - 18.30
Szombat: 08:00 - 11.00
Vasárnap: Zárva vagyunk
Kapcsolat

2220 Vecsés, Kölcsey u. 15.

Kövessen minket